Saturday, September 20, 2008

belated

AMARAN:
gambars yg ditayangkan mungkin sekali mencuit hati yg sukahati
dan juga memberi gangguan kestabilan emosi
adegan tersebut berlaku pada antara 18-19 september
mangsa kali ini: haziqah dan izzati nordin
hasil kerja: ketua segala ketua..
(kan dah kata kami akan kembali)
apa kami buat?
DING DONG>JERIT2>SIMBAH>BEDAK>CONTENG
artpiece:
yg hebat nya mereka evolve:






setelah proses EVOLUSI, bukan teori charles darwin
inilah hasil nya:



taliban mne tah sesat XD

happy belated birthday
izzati and haziqah
LOVE:)
sebab teh yg tulis, nak ckp jugak:
yg bunga kat dahi zati tu aku lukis
yg tulis "im 18" kat dahi ziqah tu pun aku buat
byk sebenarnya yg aku buat..tapi mereka kan evolve..haha;p
oh oh, sebelum ziqah evolve, ade smiley kat dagu die,,tu pun aku buat!
okay.haha.,rapu rapu

13 comments:

Z. said...

teh
aku ulang balik ayat aku
aku kan sempoi
aku kan cool
err
part yg taliban tu aku skip je laa ye
hehheheheh
anyway thanks laa korg buat sume ni
buat susah2 je
(hahahha!)
walopon aku ni jenis payah sikit nk ditipu

mm
asal tak tulis sal camera earphone pensil liquid dan tah ape lg yg korg curik sebentar tu???
:P

myeakma said...

hahahahaha...

caya lah zaty!!
kening brsambong seot!!

psssttt... ko cube nk sowok kn identiti ko yg dtg dr pakistan kewr...??

wakakakakakaka =D

fura said...

'payah nak ditipu lah' sangattttt zati oi
kantoi jugak akhirnye XD

♥ Hαzıqαh said...

thankies taww korg!
terharu GILA... <3

besh ar ambush2 ni,
skrang aku n zaty nye dah lepas ley la kitorg kenekan org lepas ni ngan kaw2.
abis ar ko, pura.
habis.
mwahahahaha!

Nadia said...

comel gile! hehe.

Sayang dis two girls!

12345 :) said...

sis n bro bear.hapy belated.:P

comey lotey bear~:D

Hana said...

harhar.
sape ek y nyorok dlam bilik air uh?
x ley blah.
lalalala~

Z. said...

ahhahha
ziqah mmg penakut ayam gile org nye
hahahahahha
siyap aa
sape pas ni mmg korg kene beware
pas raye ni bnyak ketue segale ketue nk tumbuh tanduk hehehhehehehhehe

-ridhwan- said...

haha gle ah!
nasib baik birthday aku dah lepas!
XD

♥ Hαzıqαh said...

hoi, toilet tu wonderworld aku.
aku slalu cuci, suke2...
korg lak gi wat kotor, hahaha.
tidak mengapa!
habis lah kamu semua.
beware, warga J2!!! mwahahahahah!

mohamad fazly bin daud said...

ooooooo

Hana said...

next2.
kitew cmpak dlam pool lak.
sapew?
yeaaaaaaaaaHH.

~aNgGerik bLuE~ said...

pas nh fura la...
huhuhu...ciap kau!!